wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Oprogramowanie » Gestor nexo PRO (3 stanowiska)
Gestor nexo PRO (3 stanowiska)

Gestor nexo PRO (3 stanowiska)

Dostępność:Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki:3 dni

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Kod producenta:Gestor nexo PRO (3 stanowiska)

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy


Ceny widoczne po zalogowaniu

  • Opis produktu
Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
-  przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
-  ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
-  definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
-  wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
-  przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
-  obsługa wielu walut na ofertach;
-  planowanie i wykorzystywanie promocji;
-  planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
-  przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
-  planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
-  możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
-  ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
-  wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
-  łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
-  tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
-  narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
-  system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
-  biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
-  oznaczanie obiektów flagami;
-  możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
-  możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
-  Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
-  oferty wielowariantowe;
-  tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
-  zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
-  wydruki własne;
-  raporty własne;
-  flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
-  dedykowane widoki w modułach;
-  definiowanie własnych ról użytkowników;
-  definiowanie oddziałów;
-  definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
-  obsługa zamienników asortymentu;
-  biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

Wymagania systemowe 
komputer z procesorem Core2Duo;
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy); 
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.
Klienci zakupili także
Rewizor nexo PRO Licencja na 3 stanowiska

Rewizor nexo PRO Licencja na 3 stanowiska

Ceny widoczne po zalogowaniu
Gratyfikant nexo PRO (50 pracowników)

Gratyfikant nexo PRO (50 pracowników)

Ceny widoczne po zalogowaniu
Pozostałe produkty z kategorii
czerwony PLUS dla InsERT GT

czerwony PLUS dla InsERT GT

Ceny widoczne po zalogowaniu
vendero Sklep 3000 produktów

vendero Sklep 3000 produktów

Ceny widoczne po zalogowaniu
Rewizor nexo wersja na 1 stan. cesja

Rewizor nexo wersja na 1 stan. cesja

Ceny widoczne po zalogowaniu
AVG Internet Security 3PC 2 lata

AVG Internet Security 3PC 2 lata

Ceny widoczne po zalogowaniu
G Data TOTAL PROTECTION 2PC 1 rok

G Data TOTAL PROTECTION 2PC 1 rok

Ceny widoczne po zalogowaniu
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ